“Descendants 2” Stars Find Out Which Disney Princess They Are

“Descendants 2” Stars Find Out Which Disney Princess They Are


– You know what?
– Hey, you guys, this is an inaccurate quiz. – It’s like this. – Just a little. (electronic music) – Hey guys, it’s the
cast of Descendants Two and we are at Buzzfeed and
we’re about to find out which Disney princess we are. – I’m very excited. – Are we ready for this? – I think. – [Sofia] Alright, first question: What is your favorite Disney movie? – Black Cauldron – I’m stuck between Freaky Friday and Lady and the Tramp. – I’m gonna go with Hunchback. – You know what? The Lion King. What am I even doing? – Oh wait, Hunchback is a good one too. Black Cauldron, though. Next one is, secretly, you think your
enemies are envious of? I think I have to say I don’t
have any enemies, right? – That’s what I said too. – Yeah. – My dreams, maybe. I almost wanna pick that just because you guys picked the other one.
– Do it. – I’ll do it. – [China Anne] What
are you most scared of? – I’m gonna go with war. – War is pretty scary, right? – [Sofia] Pretty scary. Standing still, global warming, scissors. – Scissors. – I feel like it’s either Walmart or war. – Walmart is pretty scary. – Well, I mean, war and global warming are kind of the biggest threats, though. Ima go with global warming. – Okay, I respect you guys. – What do you look for in a soul mate? I would either be passion or adventure or humor? Okay, yeah, okay, I’m gonna have to go with
a sense of adventure. Choose a talking animal. My favorite. Favorite kind. Shark
– Opossum – I need a talking shark in my life. One hundred percent. – You know, I’m going with phoenix, man. – I think I want a mouse, I had one in Cinderella
Story, it was very cute. – Anybody who chose Animals
Can’t Talk have no soul. – You always say I’m like Minnie Mouse – [China Anne] What do you
like to do with your time off? – I feel like get out of
town or I’m always working. – Yeah, I’m either get
together with my family or I’m always working. – I’m out. – Get out of town; I like
to go on random vacays. – I’m gonna go with get
together with my family. – Man, I love my family. Yeah, I’m gonna go with that too. – [Dove] What is the secret to true love? Ooh, it’s gotta be either communication, compassion or humor. – Is there an I don’t know button. – Yeah, I don’t know. I’ll know when I find it. – But I feel like humor comes
from a sense of like happiness and joy and when you’re on
the same page with that– – Being comfortable with someone. – Yeah, then it’s like
everything’s in alignment. At least for me. – I’ll know when I find it. – You can have chemistry with
someone that you do not love. – True, I’ll know when I find
it is what I’m gonna go with. – [Dove] Where do you like
to have your first date? – Sofia’s always into club – No, I’m not. I’m like into club called bed. – I know Sofia’s like: “I go to bed every night at nine” Just kidding, she’s at all the clubs. Can you picture her on her own just like bopping in the corner. – With my little glasses
and sipping some tea. You can find me in da club. – You know what, it’s the first date. Da club. – Where we going later tonight? – To the club. – For a first date, I feel like
the movie theater’s perfect ’cause you don’t have to
and or talk to that person. – No, but then you don’t
get to talk to them. – She’s like, you don’t
have to look at them, talk to them.
– Avoid all contact. – You got snacks. – I’m just saying, it’s just like if I can’t sit and
comfortably sit next to you and watch a movie
– But, then there’s like that awkward moment where like, do
you touch the person’s hand? – Well, Sofia when you and I
were going on out first date, what did we do? Da club. – It was da club. – I totally forgot. – Should we all just pick da club? You know what I don’t have time to date, that’s final answer. So, pick an artist. – [Dove] I wanna listen to Bruno Mars. – [China Anne] Drake. – I really love Miley’s music lately but I love Bruno Mars. – Bruno. – [China Anne] Bruno? – [Sofia] What is Happily Ever After? That is the question. – In finding inner peace,
for sure, one hundred. Because when you do that everything else falls into place, right? – [China Anne] No, yeah,
I’m picking that too. – We got our answers! – Wait, I’m not done, I’m
not done, I’m not done! – Okay well– – What?! – What?! – What?! – What?! – Wait, Rapunzel? Wait, I got Mulan. – I got Ariel. – I got Rapunzel. I wanted to get Belle. – I wanted to get Rapunzel. Okay, now we’re going to take Which Disney Prince is our True Love, you guys ready? You got Aladdin? – I got Aladdin too. – Oh what, why did I get beast? I got beast. And he’s not even like the prince version of beast. – He’s the beast version of beast. Are we about to fight in the club?
– How do these work? – No I’m gonna be the one
in the club with beast. – Keeping up with Dove, China and Sofia in da club. – I hate you so much.

David Anderson

Related Posts

100 thoughts on ““Descendants 2” Stars Find Out Which Disney Princess They Are

  1. Jacqueline Amolong says:

    Me:i am going to freak out oh my god/omg what the helk there playing that game are you babies in a crib oh my god i like uma to be there oh my god they are babies not actually babies but totally cool i hope i can play that.

    #isubscribed

  2. Gaming Land says:

    I did the quiz and I also got Mulan!!

  3. Samira Mohammed says:

    Uma and mall

  4. Samira Mohammed says:

    Evie

  5. Comfort ASMR says:

    At 1:16 in the video Sofia’s snort was the best thing

  6. Layne Moonwolf says:

    Omg Mulan and Flynn Rider xD

  7. Andrew Elliott says:

    Dove:sofia always in the club
    China:laughing
    Sofia:im in the club called bed me
    Me:nearly spitting water on my computer

  8. tom ross says:

    Omg china

  9. tom ross says:

    Dove I love you

  10. Lolo Regz says:

    HAHAHAHAHHAHA THis girls seem like so much fun hahahah

  11. Cute Cream says:

    I play it toooooooooooooo!!!!

  12. Horse girl Forever says:

    Love you Dove. You are my idol

  13. Khalis Wallace says:

    "we look just alike"China so funny

  14. Sarah Grimshaw says:

    Laughing my head of after that China I hope you have a wonderful life with the beast let's hope he doesn't kidnap your father

  15. Shinobu Chan says:

    Dove looks like a living barbie with that hair😍

  16. Laura Pezic says:

    Omg I am Ariel too

  17. Brooklyn Sizemore says:

    My favorite Disney i s decendants

  18. BarchieShipper 100 says:

    Sofia got my fav princess

  19. waysora says:

    0:53 China is so funny πŸ˜‚

  20. Arianna Sullivan says:

    Mal got my fav!!!!

  21. Liz Molina says:

    0:41

  22. Liz Molina says:

    0:41 look at that chicken though

  23. Sophia's Princess Channel says:

    I love you!!!!!!

  24. Dominic Hoover says:

    1:14 i would go with both meerkat and warthog because Timon and pumbaa are the best characters in all of disney. Just TRY to change my mind!

  25. adriana porrino says:

    Are you real friends

  26. Big Bad Mama says:

    😱

  27. -Ana Blox- says:

    I no say english and yes portugues
    Kisses girls
    I love this video

  28. Helina Zelalem says:

    Love u

  29. fk m3 d4ddy says:

    its just me or they keep interupting China's

  30. Chieque Mae Villapana says:

    Sofia: Keeping up with Dove, China and Sofia
    Dove: In da club
    Sofia: I hate you so much

    Gawd my chin hurts HAHAHA

  31. Dianalys Paz says:

    Omg dove is getting annoying she keeps interrupting them!!

  32. KayNic Love says:

    "i'm gonna be in the club with beast." πŸ˜‚

  33. Miabella Dale says:

    Iisjs

  34. Miabella Dale says:

    Are y’all excited for descendants 3!!How many of you are watching this in 2019?

  35. Candy Sia says:

    i am belle

  36. XxThe VK’sxX says:

    lol I watched this right after I watched what villain they are XD
    (China I love freaky Friday XD)
    (Sofia and dove I love Bruno Mars to πŸ˜‰ lol)
    (I’am in da club) XD

  37. happymUfFiNs LPS says:

    "Anybody who chose.. animals can't talk have no soul." LMAOOOO

  38. Xx Nxcole says:

    China:Is ThErE A I DoN't KnOw BuTtOn?

  39. Garth McKenzie says:

    Are you from descendants can I please meet you l,m in morfet vale in Adelaide number 22

  40. Fox's Love says:

    I Love you

  41. Evelyn L. says:

    I got Mulan

  42. Afra The Cat Girl says:

    I want Aladdin as my prince

  43. Audrey Pharr says:

    Hi Dove You are awesome

  44. tacos are nice says:

    https://youtu.be/hVgbJwuTWaI

  45. Yang Dere says:

    A POSSUM

    -Sofia Carson

  46. Alexis Buruato says:

    Dove : are we gonna fight at the club for Aladdin
    China : I'm gonna be the one in the club with beast
    Sofia : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£

  47. Ana Silva says:

    NΓ³s temos um pouquinho se chama Dove Cameron 🐷 Sofia Carson eu adoro ver vocΓͺ sorrindo sereno ❀️ cada dia mais linda ver seu rosto de bonequinha de luxo como Audrey hepburn

  48. Ana Silva says:

    NΓ³s temos um pouquinho se chama Dove Cameron 🐷 Sofia Carson eu adoro ver vocΓͺ sorrindo sereno ❀️ cada dia mais linda ver seu rosto de bonequinha de luxo como Audrey hepburn

  49. Gacha KittyIshi says:

    "Everyone that chose Animals don't talk! They Have no soul" OH MA GHAD China you crack me up hahahaha

  50. Jade Dickson says:

    princes:
    sofia:i got Aladdin
    dove:me too
    china:oh i got da beast and not da good looking version either

    princesses:
    sofia:oh i got rapunzel ,i wanted belle
    dove:i got ariel,i wanted rapunzel
    china:i got mulan ,i look like her too

  51. Lina Ben Ammar says:

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  52. Sunflower Lily says:

    Me and China are the same, i did the test and got Mulan

  53. Abi Clarke says:

    I did it and I got Aurora πŸ˜‚πŸ–€

  54. Justin Cannon says:

    I took the test and I got TianaπŸ€—

  55. Jacky Pina says:

    Why are u scared of walmart??????????πŸ˜‚πŸ€£

  56. Game hack says:

    I just love china so much πŸ˜πŸ˜‚ she's funny and cute ❀
    But i love dove and sofia too

  57. David Collazo says:

    I got Bell !!!!!!!!!!!!!

  58. It’sTimeToShine says:

    wAlMaRt Is PrEtTy ScArY

  59. Lizzie Pins says:

    China: is there an I don't know button

  60. Jane Braddy says:

    What if China got Ariel and Dove got sleeping beauty and Sophia got snow white that would be called magic and Hilarious because they are your mother's enemy in descendents!!!!!!!!!!!

  61. Olivia's Life says:

    I got Ariel and Aladdin

  62. Lina Valenzuela says:

    whos your FAV disney princess

    Arial

    Rupunzel

    Tiana

    Mulan

  63. Rory Baumanns says:

    Wut is the add call

  64. Ellie Roe says:

    China, I got Mulan too

  65. HeartBones says:

    Dove: I got Aladdin!
    Sofia: I got Aladdin, too!
    China: I mean, I got Beast and it's not even the prince version.

  66. etta Creed says:

    I also need a talking shark in my life like baby shark

  67. Damien Edwards says:

    I got Flynn rider and rapunzel

  68. Savannah Blanset says:

    I love descendants🍎🍎🍎🍎

  69. cupcakegirl 9 says:

    I love ruponzel

  70. Kristina Lindsey says:

    AS MY PRINCESS I GOT JASMINE AS MY PRINCE I GOT PRINCE ERIC FROM THE LITTLE MERMAID WHEN I SAW THEM DO IT I HAD TO HAPPY WITH WHAT I GOT! U GUYS SHOULD TRY IF YOU DID AND GOT WHAT YOU WANTED PUSH THAT LIKE BUTTON

  71. Galaxy wolf Demon says:

    Carlos have a talking dog

  72. Ju'riah Cannon says:

    How is walmart scary

  73. Lauren Carroll says:

    Everyone needs a talking shark in their life
    Not just Dove

  74. Dustin Dunlap says:

    That's awesome

  75. Kascey 0530 says:

    Da Club

  76. Larissa Pereira says:

    Sofia – I think I want a mouse
    Dove – You always say I'm like Minnie Mouse
    Dofiaaaaaa

  77. A potato flew around my room says:

    Sofia's always in da club

  78. slime seros says:

    Dovecameron

  79. slime seros says:

    Iivmaddie

  80. Alexis Kinsey says:

    I like this video

  81. Tyla May says:

    Sofia: β€œIn da club called bed”

    Me dead 🀣🀣🀣🀣🀣

  82. Decendents girl 14 A says:

    China I’m ganna be the won in the club with beast me dead

  83. Liv and Lewis 838 says:

    Why do u always cover your fingers

  84. Vlada Star says:

    1:17 Sofia πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚

  85. Rosa Cortez says:

    Dove : Sofia always at the club
    Sofia: I'm like at the club called bed
    Me: dying of laughter πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

  86. Alyssa Ramirez says:

    I have heard of walmart!!!!

  87. Falecha Beveridge says:

    I am Ariel

  88. matilde cordoba says:

    I did the quiz and i also got Aladin

  89. Fathimath Umar says:

    In Dove's WIRED Autocomplete Interview: Google asked "What's your favorite Disney princess?" She answers "Ariel". Then why was she disappointed when she got Ariel as her princess?

  90. Leslie Lovato says:

    I got Mulan

  91. Delaney Foley says:

    D +D=bff

  92. Pikachu128 And ash says:

    Dove i need a talking megaladon in my life that is the biggest shark to ever live

  93. Pikachu128 And ash says:

    DOVE IS MY FAV AND SHE GOT AERIAL MY FAV DISNEY PRINCESS OMG

  94. Nathan Kayla says:

    Im UMA

  95. BowTies L.A. says:

    Dear China, will you marry me?

    China: I'm the queen of this town. I call the shots, you know who I am. I don't need to wear no fake crown. Stand up to me, you don't stand a chance!

    Me: O.o

  96. Evelyn Chen says:

    When China got BeASt I literally DiedπŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚

  97. Gacha Queenz says:

    I think Sophia and China look so different not in the character

  98. Minaco Ennyolla BENITSIAFANTOKA says:

    They looks like the perfect girl's team πŸ’œ

  99. Celina Tavitian says:

    😎🀣🀣🀣🀣❀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *